Onderwerp Re:Forum stijlZondag 5 Juni 2005 
DoorSafar
Geachte Paul,

Uiteraard mag je zoals mijn beste voorgangers melden kritiek hebben, als lid van de NVVR, weet je ook dat het een vereniging is VAN rugpatiënten. Het hele gebeuren wordt door vrijwilligers belangeloos geleid, zo ook deze site. Mensen die dag in en uit bezig zijn om alles voor elkaar te krijgen om de boel te runnen, zie ook in Wervelwind, ik schrijf uit ervaring en weet als geen ander wat er aan de andere kant gebeurd, mensen die hun eigen rugproblematiek terzijde schuiven en meer geven dan een fulltimer. Duimen omhoog, goed

"'Onze site ik spreek / schrijf namens allen’’, is ook een uitlaat klep, het met elkaar delen van lief en leed, ervaringen uitwisselen, soms kan net het ene woord voldoende zijn om de andere die belangrijke ruggesteun te geven, dus ook voor mensen die geeneens op eigen benen naar een TANDARTS kunnen. Tuurlijk zijn er menings- verschillen, en leren we allen van onze fouten, en tekortkomingen.
Ik vind dat we best trots mogen zijn op onze Webmaster, het Bestuur en alle overige vrijwilligers, die in een wir, war van regelgeving hun hart en ziel geven aan de NVVR.
Het is een vrij gegeven om je bericht, oproep, vraag te deponeren, mensen die met een soort gelijke situaties dealen, zullen dan ook trachten hun ervaring met je te delen...
Kom op positief blijven, en vooral het goede doel steunen!
Groet Safar