Onderwerp Re:Forum stijlZondag 5 Juni 2005 
DoorFleur1960
Paul,
Als je de regels doorleest en dan gewoon eens probeert. Neem een fout van jezelf op de koop toe....
Ik vind het absoluut niet aardig van je om een site die gerund wordt door een webmaster, vrijwillig nog wel, af te kraken.

Weet je wat de grote jongens voor een dergelijk tandartssite betalen, nou ik wel, toevallig is mijn man IT-er en ik weet dat mensen die gevraagd wordt een dergelijke site te maken enorm veel geld vragen....de werkende mannen verdienen het niet hoor....de mannen achter de schermen wel!
Ik heb dus wel veel respect !

Dus misschien een onduidelijkheid op de koop toe nemen en dankbaar zijn, voor mensen zoals deze webmaster. Hij geeft ons de kans elkaar te ontmoeten, te helpen en geholpen te worden.
Wat mij betreft, ik dank hem voor deze fantastische site. Knipoog
Kijk alleen recent naar de saamhorigheid, de bloemen, de woorden en het volgen van haar ziekte van één van onze leden. Je zou warm worden van zoveel saamhorigheid, waar denk je dat te vinden, op een dergelijke site.
Ik wens deze site vele jaren toekomst.
Groet en dank van Fleur
ps. Als je een vraag hebt, zoals je ergens anders schrijft, maak een nieuw item, dan reageert er vast iemand of wijst je de juiste weg naar vorig schrijven.