Onderwerp Re:Waarom bijna geen mannen op dit forum?Maandag 1 November 2004 
DoorGerard van Santen
Lieve Fleur, En of ik vrouwen nodig heb. Als ik mijn vrouw (maatje) niet had, dan zag het leven er dus echt anders uit. Maar ik ga ervan uit, dat zij mij ook nodig heeft. Dus dan is alles weer in balans. Ik heb wel bewondering voor het doorzettingsvermogen en de overlevingsdrang van vrouwen. Als ik naar mijn situatie thuis kijk en dan praat ik alleen nog maar over 2004 dan heb ik een onwaarschijnlijke bwondering voor mijn vrouw Simone.
Op 1 maart dit jaar brak ik mijn enkel tijdens het skieën in Oostenrijk (geopereerd in Oostenrijk) en 3 dagen later brak onze zoon zijn rug + rechterpols tijdens het snowboarden We lagen dus lekker met z'n tweeën in één kamer in een Oostenrijks ziekenhuis. Thuisgekomen moest mijn zoon 3 maanden plat in een bed in de huiskamer en aan mij had mijn vrouw ook niet veel. In juni is het bed uit de huiskamer verdwenen en nu staattie er weer voor mij tot eind december. Dus Simone heeft het dit jaar wel voor haar kiezen gehad. Niet alleen fysiek, maar vooral emotioneel. Daar heb ik dus echt respect voor.
Groetjes, Gerard