Onderwerp Re:Babbelhoek,ook voor webbieDonderdag 10 Juni 2004 
DoorJaan
Hai Alex,

ook dit is geen boze reactie,maar enigzins verdrietig...

Verdrietig omdat de babbelhoek gesloten is.

Een hoek die destijds was geopend om mekaar van allerhande sociale aspecten op de hoogte te kunnen houden.

Een hoek die geopend was,om reacties op de andere forums,als "hoe is het" in de babbelhoek te kunnen plaatsen.

Een hoek die geopend was,omdat er mensen waren die zich ergerden aan "gewone"praat.

Een hoek die dit soort mensen konden overslaan om te lezen.

Want het was een hoek,waar je alles kwijt kon.
Ouwehoeren en janken ,alles kon er.

Natuurlijk was het geen hoek om elkaar af te zeiken of wat dan ook.
En natuurlijk weet /moest iedereen weten dat er geen moderator aanwezig was.

Verdrietig ben ik,omdat er veel mensen zijn die alleen maar hier hun ei echt kwijt konden,en dat is nu over.
En natuurlijk kun je prive mailen,maar dan zit je doorgaans de hele dag te mailen,wil je iedereen op de hoogte houden.

Zoals je al vaker hebt gezegd,zijn er andere sites waar je je psychische of sociale problemen kwijt kunt.
Dat zal zeker zo zijn.

Maar ik wil je er wel op wijzen dat ook met rugproblemen,de psychische en sociale problemen,vaak hand in hand gaan.
Kijk maar eens wat er met je in een revalidatie centrum gebeurt.
Ook daar worden de psychische en sociale problemen behandeld,omdat je vooral als je langdurig rugpatient bent,meestal daar ook mee te maken krijgt.

Het een staat dus absoluut niet los van het ander.
Maar ik ben alleen maar blij dat jij er waarschijnlijk nooit geen last van hebt gehad.

Het spijt mij oprecht bij deze ,mensen te hebben lastig gevallen,met bijkomende "sores"!
Het spijt mij nog meer,dat mensen deze bijkomende "sores "niet meer kunnen delen.
Het spijt mij ook oprecht,dat we niet meer samen kunnen lachen,of huilen.
Het spijt mij ook oprecht,dat mensen waar je prive geen kontakt mee hebt,niet meer kunt vragen,"hoe gaat het met je".

Kortom ,het spijt mij ten zeerste,dat de babbelhoek gesloten is.
Ook omdat in het verleden al dikwijls is gebleken,dat men om elkaar af te willen zeiken,absoluut niet alleen de babbelhoek hoeft te gebruiken!!!

Nogmaals ,Alex,het spijt me je lastig te hebben gevallen,met alle bijkomende "sores"!

En let op,vat dit niet verkeerd op,ik weet dat wij een "ontvlambare relatie" hebben,maar het is absoluut niet zo,dat ik wat dan ook voor een trammelant zoek.

Ik hoop alleen dat webbie,zijn hand over zijn hart kan strijken,en mensen toch weer de gelegenheid kan geven,tot bovenstaande.......zonder trammelant dan wel te verstaan.

groetjes
jaan