Onderwerp Re:een punt erachter zettenZaterdag 8 Mei 2004 
DoorWilma
hallo rina , even een vraagje voor me eigen , ik ben niet zo n held met de computer , maar als ik een antwoord wilt geven bij vragen en ervaringen , dan word die toch daar ook geplaats , of bij de even bij praten , dus ik begrijp iets niet waarom het van mirjam dan ergens anders geplaatst word , en wie doet dit dan , ja ik ben niet zo computer mens , ik dacht altijd , als ik iemand een antwoord wilt geven , dat dan gelijk bij dat onderwerp kwam , ik snap nou dan ook waarom iemand zo reageert als haar bericht niet word geplaatst , ik had al een berichtje naar mirjam gedaan , dat ik niet op iedereen kan antwoorden , de ene heefd dit en de andere dat , maar ik weet ook niet overal een antwoord op , ik kan alleen iedereen hier op deze site , heel veel sterkte wensen , en heel veel beterschap , maar van dat plaatsen van die berichten van mirjam daar begrijp ik dan geen snars van , ik hoop dat mirjam hier dan wel een antwoord op krijg van wie dan ook hoe dit kan , allemaal een heel fijn weekend