Onderwerp Re:een punt erachter zettenMaandag 3 Mei 2004 
DoorWilma
hallo mirjam , een paar maanden terug hebben wij ook een berichtje met elkaar besproken , toen wou je er ook mee ophouden , ik heb je toen ook gezeg , dat ik niet op iedereen kan reageren , want van sommige situati s weet ik niks van en van bepaalde onder zoeken , dus dan kan ik er ook niet op reageren , maar ik heb nu gekeken of er wat negatiefs over jou was geschreven , maar ik kan niks vinden , ik weet dan ook niet om welke rede jij je nu kl,,,, voeld , maar ik hoop voor jou dat je toch nog een andere weg weet waar je met je vragen heen kan gaan ,voor mij zelf als ik wat wilt weten dan stel ik mijn vraag , maar krijg ook niet altijd antwoord op , en voor mijn steun , krijg ik van de zelfde mensen ook mijn steun , maar zo heefd ieder zijn eigen mensen ,die mijn steunen , en daar ben ik diegene ook heeel dankbaar voor , maar wat er nu met jou gebeurd is en rina heefd het over toen , ik weet daar niks van , ik kom voor me eigen gevoel hier , en gelukkig heb ik er nog een fijn gevoel bij , maar als ik er me niet meer happy bij voeld , dan laat ik me ook een poosje niet horen , maar zoals ik al zei , als ik niet op jou gereageert hebt , dan is het niet mijn bedoeling geweest om jou hier door te kwetsen , want we zijn allemaal blij , met een berichtje waar je ook om vraag , maar bij deze mirjam jij zult het wel weten wat het beste voor jou is , en ik wens je toch heel veel goede gezondheid toe , zoals ik dat bij iedereen wens , groetjes wilma