Onderwerp Wijzigingen die komen gaan...Vrijdag 17 Oktober 2003 
DoorWebbie
Even een korte samenvatting van wat er gaan wijzigen:

- er komt toch een login-procedure, mede omdat er steeds mensen blijven die onder een andere naam berichten plaatsen en misbruik maken van de vrijheid die een open forum bied

- deze zal de optie bieden voor 'auto-login', dus niet iedere keer opnieuw inloggen, maar de site bewaard de login-gegevens op je PC en kan dan zelf inloggen. De volgende keer dat je de site bezoekt en berichten plaatst hoef je dus niet meer in te loggen.

- de bestaande bezoekers krijgen automatisch een account met de naam en de e-mail die het laatst zijn gebruikt. Het e-mailadres en de naam kunnen niet worden gewijzigd (om voorgenoemde reden). De optie om automatisch antwoord te krijgen en om het e-mailadres voor andere bezoekers te verbergen blijft.

Dus, ik denk dat we een mooie combi bieden tussen een vrij forum (het gemak) en een forum met login (account-gegevens e.d.).

Ook een mooie gelegenheid om andere gegevens bij je account op te kunnen geven, mochten daar behoeftes zijn, dan hoor ik dat graag, ik ben nu toch nog bezig met het te maken. Nu heb ik al de mogelijkheid voor het vermelden van een internet-adres en een korte beschrijving van jezelf en de rugklachten geven.

Webbie

NB Dit een bestuursbesluit, dus discussies over login ja/nee zijn bij voorbaat zinloos.