Onderwerp Re:Bericht van het bestuur over het forumWoensdag 29 Oktober 2008 
DoorCora
Geachte bestuursleden,

Graag wil ik wel een nadere uitleg over de tegenstrijdige vermelding van:
- Fabel: onze site is gesponord, terwijl op de homepagina echt 5 sponsors vermeld staan, hoezo dan fabel??
- Zo ook onze site is banner vrij, voor die logo plaatsing vraagt iedereen geld en komt toch op het zelfde neer als een banner langs de zijlijn
- Het gratis toesturen van folders en dergelijke, lijkt mij niet meer iets extra gratis voor leden want als je geen lid bent krijg je het ook niet opgestuurd, dus betaal je het uiteindelijk zelf.
- Het is echt een misverstand van jullie dat voor de meeste forums betaald moet worden, DIT IS JUIST NIET HE GEVAL MET VRAAGT WEL EEN REGISTRATIE OM MISBRUIK TE VOORKOMEN.

Zelf ben ik geen lid, ik ben door het forum wel heel goed geholpen in de afgelopen jaren en met succes behandeld door een aantal tips. Omdat ik dat ook een ander gun reageer ik wel eens wanneer ik denk dat het van pas komt voor de betreffende persoon. Helaas is dat door jullie kennelijk niet aan die mensen gegund, jammer want zoals ik zeg heb ik het zelf niet echt meer nodig maar u ontneemt ook mogelijkheden voor jullie wel en niet leden.

Het zou mooi zijn wanneer jullie goede nota nemen van de bovenstaande feiten en wellicht toch nog op tijd (voor velen op het forum) de hele situatie herzien.