Onderwerp Re:zit- en ligbeperkingDonderdag 9 Februari 2017 
DoorSieuwke0406
Hoi Mieke
Wij volgen graag de adviezen op die ik heb meegekregen van de revalidatiearts. Daarom ook het contact nu.
Als het goed is krijg ik bed met een ander matras dan ad, arts had het over druk verlagend matras en de ergo van de revalidatiecentrum gaat hier naar zien. De rev.arts geeft ook adviezen naar WMO en komt ook in elektr. dossier. Dit gaat via revalidatiecentrum.
Heb ook daar de laatste keer een heel zwaar revalidatie team traject gevolgd op puur bijkomende functieverlies onderbenen/voeten en een loop balans patroon aangeleerd en wil dit zoveel mogelijk onderhouden, daar heb ik ook houdingen en hulpmiddelen inclusief adviezen ontvangen.
De trippelstoel is niet geschikt voor mij. tijdens revalidatietraject kwam voor mij een soort zadelkruk uit.
Het is de bedoeling dat ik continue van houdingen wissel vanwege de heftige verschillende uitstralingen.
Heb onlangs vernomen dat ik niet geschikt ben voor een ns.
Hierdoor wordt de ene morfine nu verhoogd.
Heb al toezegging gekregen van WMO dat de elektr rolstoel op maat (mag zelf niet bewegen) naar bepaalde punten gezien wordt en ook eigen zeggenschap krijg vanwege heel goed kan aangeven waar het ontlast moet worden en later aangepast kan worden als ik een volgende fase kom van achteruitgang.
Het kost mij teveel energie nu om daarmee bezig te gaan ivm al volledig in het traject zit en heb al afspraak met de ergo. Ga het proces voor nu niet verstoren van arts, revalidatiearts, 2 verschillende ergo's en team leidster. Zie na dit traject eerst wat MEE eerst inhoudt