Onderwerp Re:zit- en ligbeperkingWoensdag 8 Februari 2017 
DoorSieuwke0406
Hoi Mieke, dankjewel voor deze tip over MEE. Ga wel in verdiepen wat het inhoudt.
-hoog laagbed m matras, valt niet meer onder WMO, gaat nu via ziekenfonds.
hiervoor ben ik bij de revalidatie arts geweest en wordt doorgewezen naar hun ergo en vond een ander matras beter dan die ik hier heb vermeld. Heeft gebeld met huisarts en gaat ook bellen naar WMO om te proberen om op elkaar afgestemd over het geheel komt. Voor me afwachten hoe het verder gaat aflopen.
Mag het niet zien als een wondermiddel van de revalidatie arts en de pijn blijft.
- rollator Deze vervalt. vanwege zeer beperkt aantal meters kan lopen, krukken hiervoor.
- elektr rolstoel op maat, heb volgende week een afspraak met de ergo die in dienst is bij WMO.
Onlangs bericht ontvangen van gebieds teamleidster dat ik voldoe aan alle indicatie's, weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt. Ze heeft mij beloofd om mij te begeleiden hierbij.
Heb al huishoudelijke ondersteuning max.2 uur in de week onze Gemeente en WMO taxi.
Weet nog niet hoe het precies verder gaat verlopen en ben nog tevreden over hoe het loopt ondanks dat het anders loopt, aangegeven om in stapjes te doen.
Vr.groetjes