Onderwerp facetdenervatieDinsdag 27 September 2016 
DoorLiek
graag wil ik mijn ervaring delen met jullie m.b.t. de behandeling facetdenervatie; vorig jaar mei heb ik deze behandeling ondergaan omdat ik erg veel last had van rugpijn, pijn in mijn benen, ik kon amper 5 minuten lopen en had erg veel last van intense vermoeidheid. De behandeling heeft bij mij bijzonder goed geholpen; het is een verschil van nacht naar dag!!!! de behandeling werkt helaas niet permanent en gemiddeld zo'n 1 jaar. bij mij is het nu al bijna anderhalf jaar geleden en ik prijs me zeer gelukkig dat ik al zolang mag genieten van het positieve effect. Maar nu komt het: de behandeling wordt sinds vorig jaar niet meer vergoed. voor mij onbegrijpelijk dat een behandeling die blijkbaar zo'n verschil kan maken zomaar uit het basispakket wordt geschrapt. Als deze behandeling bij mij uitgewerkt is moet die dus herhaald worden; dat kan gelukkig wel, maar ik zal dat zelf moeten betalen. kosten 4000 euro. Ik zou heel graag dit onderwerp ook landelijk onder de aandacht willen brengen want ik vind het eigenlijk zo onrechtvaardig dat dit kan. Vooral omdat ik zelf ervaar hoe ontzettend werkzaam deze behandeling kan zijn. Dus graag wil ik hier een oproep doen aan andere leden die met mij mee "willen vechten" om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. want ik kan toch niet de enige zijn die hier tegenaan loopt............en samen staan we sterker lijkt me!! dus ik hoor het graag.