Onderwerp Re:Vergoeding facetblokkades.Vrijdag 18 Maart 2016 
DoorLiek
beste Fiedie,
ik lees nu pas je reactie en ik herken me helemaal in jouw verhaal; ik heb vorig jaar de facetblokkade gehad en het helpt bij mij ook zeer goed!! het is nu bijna een jaar geleden en het gaat nog steeds goed. Maar ik weet ook dat deze behandeling niet meer vergoed wordt; vorig jaar heb ik de behandeling kunnen laten doen omdat ik mee deed aan de MinT studie. maar daarvoor heb ik me er ook zeer boos over gemaakt dat een behandeling die voor sommige patienten zo'n enorme verbetering in de kwaliteit van leven geeft zomaar geschrapt wordt. ik heb ook naar allerlei politieke partijen emails gestuurd en naar minister Schippers een brief gestuurd. Maar het heeft niets opgeleverd. Ik ben ook bang voor wat ik moet doen als de behandeling straks uitgewerkt is. Ik wil graag, eventueel met jou en anderen binnen de patientenvereniging gaan kijken wat hier nog aan te doen is, want ik vind het echt niet kunnen. Hoe is het nu met jou?? heb je nog stappen ondernomen?? ik ben benieuwd. veel sterkte met alles en wie weet tot horens.
vriendelijke groet van Liek.