Onderwerp Re:Behandeling si gewr niet meer vergoed! Wat nu?Dinsdag 16 Februari 2016 
DoorMamasandra
Hoi Gerritje.
Bedankt voor je reactie. Het is ook heel erg triest, dat de behandelingen niet meer vergoed worden. Ik heb de site eens goed doorgelezen en ik herken veel in het verhaal. Ik tob ook al jaren met mijn si-gewricht, ook al voor mijn spondylodese. Op de site word ook benoemd, dat ruim 70% van de mensen met klachten aan het si een spondy hebben ondergaan.
Dr Hes wil graag, dat ik eerst de pijnbestrijding laat doen, de operatie die jij gaat krijgen doet hij ook , dat is voor mij ook de laatste optie. Doen ze in Twente ook pijnbestrijding? En krijg je de operatie gewoon vergoed? Daar ben ik wel erg benieuwd na, ook omdat deze arts de enigste is in NL die deze operatie uitvoerd, wellicht word het dan als experimenteel gezien?
Ik wens je alvast heel vee sterkte met de aankomende operatie, ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat verlopen voo je. Wat zijn precies jouwn klachten van het si? Ook overbelasting, ontstekingen?
Groetjes van Sandra