Onderwerp Re:oplichting schroeven te zien.(spondylodese)Zaterdag 19 December 2015 
DoorMieke62
hoi, nee klopt t staat er niet op dat ze een contract hebben met de VGZ maar ze hebben t wel., maar dat ik ernstige problemen kreeg met lopen en vreselijke pijn, ik had al een spondylodese gehad L3 S1 dus 4 wervels vast gezet, Goedseels zag dat er een oplichting was maar ook dat er meer aan de hand was, hij zou de schroef die "los"zat verwijderen, dat zijn 6schroeven geworden, doordat er nog meer wervels vast gezet moesten worden, is er toen alles uitgehaald en alles vernieuwd, maar de operatie is niet helemaal goed gegaan, de ingreep op zich wel,(al was die zo groot dat hij Dokter Hes erbij heeft gehaald en t samen hebben gedaan) maar mijn lijf wilde even niet meer, dus heb 2 volle dagen op de IC gelegen, nu staat L2 S1 vast, beetje veel maar t gaat. ik ben dus bij de vgz, ik heb ze gebeld en ze stuurde mezelf naar t klina. hoefde ook geen toestemmingsformulier of niets. dus wacht niet te lang met de cs , nu kan je nog makkelijk overstappen, als je iets specifieks wil weten, als je opmijn naam drukt kan je ook via een pb dingen aan me vragen, of hier kan t ook natuurlijk. gr mieke