Onderwerp  Klachten , oorzaak scolioseDonderdag 10 September 2015 
DoorLeenders123
Hallo

Ik ben 19jaar , en ben nu al een jaar thuis door echt irritante klachten .
De klachten die ik ervaar zijn :

- Duizeligheid ( was vooral extreem bij sporten ( fitness/bodybuilding )
- Wazig zien af en toe , Bij het voetballen extreem fel pijn in de onderkuiten als ik liep en deze pijn geen dan ook over naar gevoelloze voeten/tintelingen in de voeten
- Hartkloppingen kwamen erna ( waarschijnlijk door de duizeligheid , waar ik stress van kreeg ) ,
- Conditie ging ook extreem achteruit ..
- Voor dat ik dit allemaal had ging ik ook naar ene kinesist , maar ben hier mee gestopt omdat ik echt vaak een blokkade had als ik bv ging sporten na de kinesist .
- ook wel toegeven dat ik mijn rug forceerde om terug recht te komen met fitness ( wat natuurlijk niet gaat ) leek wel rechter te lopen en mijn houding was beter .
maar heb nu striemen daardoor gekregen , omdat ik mn houding zo heb geforceerd .. tussen mijn oksels , onderrug etc..
- Nu beginnen de klachten te verminderen omdat ik al enige tijd thuis ben en vaak lig ( vooral als ik sta heb ik redelijk last van deze klachten ) . Precies alsof ik zelf niet wandel ( zal ook gedeeltelijk psychisch zijn )
- Slapen gaat ook minder , bepaalde houding kan ik niet door mijn neus ademen , andere houdingen dan weer wel ( dan nog maar te zwijgen van de pijn in de ribben etc)

Ik heb een s - vormige scoliose , denk dat mijn bekken ook weer scheef staan . en moet ook wel toegeven dat ik vaak mijn rug zelf kraakte door bv op een stoel mij te draaien als u snapt wat ik bedoel . Borstbeen heb ik ook ongelooffelijk veel last van .

Dus mijn vraag is zou het door mijn rug komen dat ik mij zo Slecht ( rot ) voel ? met de klachten die ik ervaar ?

Hoor graag mensen die het ook hebben gehad ( niet dat ik het toewens ) .