Onderwerp Re:Rugpijn en geen diagnoseDonderdag 30 April 2015 
DoorSandra Blankestijn
Hoi,
Heel herkenbaar dit. Het lijkt wel dat als ze het hier niet weten je gewoon naar huis sturen met wat fysio.
Ik ben ook een rugpatiënt met lange rug geschiedenis.
Laatste keer ben ik in belgie geopereerd door dokter Croesse. Zeer fijne arts die luisterde en je wel serieus neemt.
Zoals ik al zei, daar dus voor de 4e keer operatie gehad in nov. 2013, omdat ik geen gevoel meer in voet had.
Het bleek dat er wel degelijk een zenuw tussen in klem zat en heel voorzichtig heeft hij dit vrij gelegd.
Daarna ging echt prima , ik liep wat makkelijker en ging goed , tot afgelopen november .
Ik kreég spontaan ontzettende pijnscheuten als ik ,of me ne draaide,naar beneden keek, of bv. Bukte.
Toen scan in Nederland gehad , conclusie niks aan de hand, ga maar veel fietsen en wandelen word er gezegd. Ik, ; maar dokter, ik mag al jaren niet meer fietsen van dokter croesse, en wandelen lukt helaas niet. (Ik loop erg slecht).
Hij (dokter) ; nou doe dan maar wat je wel kan.
Perplex sta je!
Wilde afspraak met dokter croesse hebben, maar die is helaas niet meer werkzaam.
Aanmodderen dan maar, nu wil het geval dat ik begin maart uit bed kom en bijna niks meer kon bewegen zonder pijn, dus hup weer aan de morfine en nieuwe scan.
Nou ook daar komt niks uit volgens dokter hier, ga maar naar fysio is zijn motto, u kunt wel wat buikspieren gebruiken.
Dit heb ik niet gedaan, ik ben eigenwijs en weet wat ik voel (en dat is niet best), dus heb ik afspraak gemaakt in belgie in ziekenhuis in Sint Niklaas bij dokter van de planken.
Aardige arts die eigenlijk schrok van mijn scan die ik had mee genomen.
Wat hij dacht gelijk te zien was dat al mijn wervels lijken af te glijden, en dat hij dit even goed in beeld wil brengen. Dit is afgelopen week gebeurd (27 april) en krijg ik 5 mei een uitslag van.
Spannende tijd, maar ik zie wel.
Ik wil met dit hele verhaal zeggen, trek je eigen conclusie en ga verder kijken via andere arts als je het niet vertrouwd. Jij weet wat je voelt!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes en sterkte.