Onderwerp Klinische genetica aangeboren afwijking? en ervariVrijdag 19 December 2014 
DoorBoekenwurm
L.s.
Na 20 jaar chronische rugklachten een nieuw ondersoekstraject ingegaan. Ik wist dat ik een scoliose had en een slijtage bij L4,L5. Nu is vastgesteld dat ik in de nek een kanaalstenose heb, in het thoracale gedeelte zit een kleine uitpuiling en bij L4, L5 dusdanige slijtage dat zenuwen naar been minder ruimte hebben.
Tevens ondekt op 50 jarige leeftijd dat mijn rechter bovenarm 2 cm korter is, KG zag dat mijn onderarm en bovenarm rechts een rare hoek maakt, cubitus valgus noemen ze dat. KG kent geen aangeboren afwijking waarbij scoliose, kortere bovenarm re en cubitus valgus re zou passen. Ze gaat wel voor mij op zoek. Ze laat de röntgenfoto's van wervelkolom mede beoordelen door een collega. Kent iemand van jullie bovengenoemd beeld?
Verder: op neurologisch gebied en op orthopedisch gebied heb ik hele slechte ervaringen in het ASZ te Dordrecht en Sliedrecht. Wat zijn jullie ervaringen met dit ziekenhuis? Ik hoor het graag van jullie.