Onderwerp Re:Ervaringen gevraagdMaandag 15 September 2014 
DoorLiek
Hoi Ans,
bedankt voor je reactie; jij bent dus in Belgie geweest voor behandeling; hoe kwam je daar terecht of woon je in Belgie?? en jij schrijft dat zorgbemiddeling bemiddeld heeft, maar is dat vanuit de zorgverzekering gegaan? fijn dat jij geen problemen hebt gehad met de vergoeding.ben jij ook gewoon bij een Nederlandse zorgverzekeraar?? en dan heb ik nog een vraag; weet jij welke nivo's ze bij jou behandeld hebben. Bij mij hebben ze van L5 tot L2 behandeld, maar wellicht hadden ze er nog 1 nivo bij moeten doen waardoor ik nu toch nog wat restklachten had; maar gelukkig heeft de behandeling wel veel geholpen. en ik begrijp dat het bij iedereen anders is, maar omdat jij ook wervels vastgezet hebt vroeg ik me af of ze bij jou ook tot ruim boven de vastgezette wervels moesten behandelen. Fijn dat het bij jou ook goed geholpen heeft en ja laten we hopen dat de behandeling in de toekomst vergoed blijft want het is toch wel heel erg vind ik dat ze op zo'n behandeling die zo veel pijn klachten kan verminderen bezuinigen. nog bedankt voor je reactie, groetjes van Liek.