Onderwerp Re:Ervaringen gevraagdZaterdag 13 September 2014 
DoorLiek
Beste Ans,
ik las jou berichtje en herkende wel een en ander en wil je ook nog iets vragen. Ik heb een beetje een vergelijkbaar verhaal; bij mij hebben ze 19 jaar geleden S1-L4 vastgezet; daarna is het 18 jaar goed gegaan maar sinds vorig jaar heb ik weer veel klachten. Bij mij blijkt het probleem ook bij de facetgewrichtjes te zitten en dan net boven de vastgezette wervels. Ik heb in april een facetblokkade gehad en dat heeft gelukkig heel goed geholpen; de klachten zijn niet helemaal weg, maar wel veel verminderd. Heb jij ook zo'n facetblokkade gehad?? wat ik je wil vragen: waar heb jij dat laten doen en had jij geen problemen met de vergoeding. Want sinds 1 januari van dit jaar wordt deze behandeling niet meer vergoed en ze hebben voor mij in het ziekenhuis een uitzondering gemaakt maar ik houd mijn hart een beetje vast voor de toekomst. want ook tegen mij hebben ze gezegd dat de behandeling regelmatig herhaald moet worden. ik kreeg ook te horen dat het vaak een half jaar tot een jaar kan werken, maar ik heb ook al mensen gehoord die er 2 jaar of meer profijt van hebben. Welke klachten had jij trouwens?? ik had rugpijn, maar ook veel last van mijn benen, was erg moe en had zelfs veel hoofdpijn. Ik vind het echt vreselijk dat een behandeling die de kwaliteit van je leven zo verbeterd niet meer vergoed wordt!!! daar kan ik maar niet over uit. nou voor nu houd ik het hierbij, vriendelijke groet, Liek,