Onderwerp SI blokkadeDinsdag 17 Juni 2014 
DoorconnyP
Hallo,
twee en een half jaar geleden geopereerd aan de rug. L5+L4 vastgezet, blokjes geplaatst en ruimte gemaakt voor de zenuwbanen. Goed gelukt, goed gerevalideerd. Weer aan het werk voor 24 uur. Na een spontane voetbreuk ( tijdens een wandeling) , 7 maanden geleden, weer veel last. Bij de revalidatie arts terecht gekomen. Zooltjes aangepast gekregen, maar last blijft. Pijn vooral rechts onder in de rug/SI gewricht. Uitstralende pijn in been. Kan erg slecht mijn rug belasten, bijna niet langer dan 20 minuten lopen en ook staan geeft veel problemen. Al met al, slecht! Veel pijn, nachts weer wakker liggen, niet weten hoe te zetten, afijn de bekende reutel! Balen. Nu in gesprek hoe verder. Fysio van het ziekenhuis vertelde dat deze klachten vaak komen na de operatie. Uit onderzoek blijkt dat een aantal patiënten baad heeft bij een SI blokkade. Heeft iemand hier ervaring hiermee?? Zenuwblokkade heeft in het verleden niks geholpen, maar ben wel op zoek naar verlichting! Zware medicatie is geen optie, daar ik moet autorijden naar mijn werk. Ben op zoek naar ervaringen.....
groetjes CP