Onderwerp Advies spondyloseWoensdag 19 Februari 2014 
DoorDiaan34
Hoi, op dit moment heb ik voor de vierde keer een hernia, waarvan dit keer 2, eentje op l4/l5 en eentje op l3/l4, ik ben reeds twee keer geopereerd aan een hernia op l5/s1 in 2002 en 2009. Op dit moment wordt mij een nieuwe operatie afgeraden om een hernia"abonnement te voorkomen. ik ben onder behandeling van Dr. van Beurden in t Amphia ziekenhuis, een arts waar ik wel over te spreken ben. Ik heb in November een gipscorset gehad om te kijken of dat dit iets uithaalt maar helaas geen effect, de pijn wordt alleen maar heviger en ik begin nu zelfs ook mijn oude herniapijn van l5/s1 terug te krijgen. De enige optie die ik nu heb gekregen is het vastzetten van mijn rugwervels maar ik weet niet of dat ik dit aandurf en of het een verstandige keuze is. Ik heb twee kinderen van 8 en 11 maar ben wel alleen, wat voor mij de keuze moeilijk maakt aangezien ik de enige ben die het geld binnen brengt.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee en zou t zin hebben om deze operatie te ondergaan? Graag hoor ik van jullie.