Onderwerp rugartrose in de S1/L5Dinsdag 11 Februari 2014 
DoorNessie
Goedemorgen allemaal,

Via deze weg hoop ik meer adviezen te krijgen.
Ik weet mij geen raad meer en daardoor op deze forum terecht gekomen. Ik zal mij even voorstellen en vertellen waar ik tegen aan loop!
Ik ben een jonge vrouw van bijna 32
Sinds november 2011 in de ziektewet gekomen Door toen nog onbekende rug klachten en terecht gekomen in de malle molen, terecht gekomen bij een neuroloog en daar bleek ik een hernia te hebben daarvoor 2 injectie gehad helpen weinig tot niet en 12 weken verder. Doordat het in NL een lange wachttijd was doorverwezen naar Antwerpen helaas was deze meneer de professor eeeen niet redelijke man en kwam ik geen stap verder daarom op eigen houtje naar Brasschaat gegaan de neurochirurg zag op mijn mri van nl allemaal zwarte vlekjes waardoor hij een ct scan wilde waarop te zien was dat ik niet 1 maar een dubbele hernia had maar ook artrose in de S1 / L5 kon op gelost worden Door een operatie deze was 10 mei 2012 helaas 10 januari 2013 en 1 juli 2013 nog een operatie gehad doordat ik geen bot aan groei had. Nu is er eindelijk wel met minnie stapjes wel bot aan groei maar blijf pijn houden in de rug en been antwoord was van de neurochirurg moet u het antwoord schuldig blijven tja dit is ook een antwoord maar heb er niet veel aan. Door dit alles ben ik al bijna 2 jaar getrouwd met mijn bed in de woonkamer en mag ik niet veel zitten en is mijn leven enorm beperkt. Lopen doe ik met regelmaat en om het half uur uit bed om wat rond te lopen. Ik ben voor nu 100% afgekeurd en wordt er in maart verder gekeken vanuit he t uwv. Ik wil revalidatie zwemmen gaan doen maar krijg geen zorg taxi omdat er te weinig km worden gemaakt openbaar vervoer is geen optie omdat de gevolgen te groot zijn, fietsen Of Auto rijden mag ik niet en lopen is te ver mensen in mijn omgeving werken! Ik weet me geen raad wat ik hier allemaal mee moet, ik kom zo niet verder en sta er zo machteloos in. Ben benieuwd of jullie mijn adviezen kunnen geven! Alvast Bedankt voor het lezen van mijn klaag bericht....