Onderwerp Beknelde zenuwkanaal. Tussen de wervels 4 en 5Dinsdag 21 Januari 2014 
DoorTaboe
Hallo ik heb al maanden problemen met mijn onderrug en klachten aan mijn scheenbeen,voet en stekende pijn vanaf onderrug l.bil en dijbeen ( mijn scheenbeen voelt aan of hij brandwonden heeft) een aantal weken heb ik niet op mijn linkerbeen kunnen staan maar na de pijn poli gaat het weer ( inmiddels 3 x geweest in een half jaar) ook heb ik veel last van mijn l.knie en volgens een orthopeed moet ik een knieprothese krijgen , omdat ik prima kan trappen lopen en dan weinig pijn heb maar wel die akelige moe en misselijk makende (tand) pijn in mijn hele l.been. En als ik rust alleen pijn r. Onder mijn knie heb ( stekende pijn) ben ik met mijn MRI CD naar de Neurochirurg in Enschede gegaan waar een beklemde zenuw in mijn rug is geconstateerd ( vergelijkbaar met carpaaltunnel) En deze zal binnenkort operatief verholpen worden ( volgens deze arts geen echte hernia) Mijn vraag heeft iemand ervaring met de door mij genoemde klachten en is er ervaring met zo,n operatie. Ik zou daar graag meer over willen weten. Alvast bedankt. Vriendelijke groet Taboe