Onderwerp Te koop aangeboden: 3-wielfiets voor € 1250,-Maandag 20 Januari 2014 
DoorChrista uit Maarssen
Te koop aangeboden: 3-wielfiets van de firma Van Raam, prijs € 1250,=
Naam fiets: van Raam Easy Rider 2 inclusief twee accu’s (2 x 10 kg), verlichting, AXA slot met 2 sleutels (waarvan een reserve) en bel. Totaal gewicht: 45 kg. Totale lengte: 203 cm.
Sinds mei 2008 is deze fiets in mijn bezit. Verzekering voor eerste 3 jaar via Unigarant € 481,- voldaan in mei 2008. Verzekerd bedrag € 4.782,00
Onderhoud is geregeld via gemeente Stichtse Vecht bij Welzorg. Dit kost de gemeente € 24,50 per maand.
De fiets is te koop daar ik hem zelf niet meer nodig heb. Ik had balans klachten en die zijn overwonnen. Ik woon in Maarssen. De fiets wordt mogelijk niet in jouw gemeente verstrekt vanwege de hoge kosten.
Mocht iemand van de vereniging of iemand die je kent deze fiets willen kopen, voor € 1.250 mag je hem uitproberen bij mij in de wijk. Ik woon in Maarssen. Contactgegevens: chrvanlienden@yahoo.com en mobiel: 06 1520 1526.
De fiets heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. Bij Van Raam of op andere websites zijn deze 3wiel-fietsen schaars te koop, maar niet voor deze lage prijs. Ik hoop dat een rugpatiënt hem goed kan gebruiken om weer zelfstandig naar diverse leuke dingen in de buurt toe te kunnen fietsen.

Met vriendelijke groet,
Christa van Lienden, pijnvrij en gelukkig Glimlach