Onderwerp Re:Discografie L5- S1 ervaringenMaandag 30 December 2013 
DoorMieke62
bij mij is L4/S1 vast gezet en nu waarschijnlijk moeten de 2 daarboven ook nog. ik had doordat ik vele hernia.s had en doordat die weggehaald werden zakten de wervels in de tussenwervelschijven waren helemaal weg, daar zitten nu ook cages in, ik kon heel weinig meer voor de operatie, Ik heb een beetje pech gehad bij de operatie waardoor ik nu nog steeds veel pijn heb, ik kan nu gewoon nog bukken, ik moet wel proberen altijd recht te zitten en zo, want als ik wat onderuit zak, dan gaat dat pijn doen. ik heb wel het idee dat hoe jonger je bent hoe beter de operatie lukt, maar dat is mijn mening. de eerste mnd zijn echt geen pretje, maar daarna merk je al snel dat je goed vooruit gaat bij sommige artsen hoef je na deze operatie geen fysio, maar ik ben de dag na thuis komst met fysio begonnen en dan niet veel en niet actief, maar de fysio, kwam aan huis en heeft mijn armen en benen bewogen, en mij wat oefeningen gegeven, ze kwam 3x in de week, als je wilt mag je me ook een mail sturen horen als je op mijn naam gaat staan dan zie je mijn emailadres, je mag me alles vragen, ik kan niet zeggen dat ik voor de operatie meer of minder kon dan nu, maar wat ik al zei ik heb een beetje pech gehad met een van de operatie voor de spondylodese, daarom ligt t iets anders bij me. gr