Onderwerp Re:Discografie L5- S1 ervaringenVrijdag 27 December 2013 
DoorConny49
Beste Quinta,
Ik denk dat je discopatie bedoeld ipv discografie.Google het laatste woord maar eens dat is helemaal iets anders.Ik had discopatie L4-L5 daar hebben ze een cage geplaatst en spondylodese toegepast.Maar ik heb nog steeds discopatie L5-S1.Daar is niets aan gedaan.Ik heb nog steeds verschrikkelijke lage rugpijn en iedereen Neuro-chirurg, fysiotherapeut, huisarts,pijnbestrijding zeggen allemaal dat daar weinig aan te doen is.Maar....bij iedereen is het anders en misschien helpt het bij jou wel.
Als je een spondylodese krijgt moet je er wel rekening mee houden dat het écht geen kattenpis is.
De orthopedisch-chirurg bij Nedspine zei na de eerste controle (ben eerder geweest ivm die hele erge lage rugpijn)"Naar de fysiotherapeut en daarna weer aan het werk."Echt niet, ruim 1,5 jaar na de operatie kan ik mijn werk niet meer doen en dat wordt mij ook ten strengste afgeraden.Ik word minder dan 35% afgekeurd, dus in de WW.Want er is altijd nog wel ergens een baantje dat je wel kan doen.Geen werk meer,want die baantjes vind ik nooit en let wel ik ben inmiddels 50 geworden.
Dus na ongeveer drie jaar WW heb ik geen inkomen meer.
Dit had ik echt niet verwacht dat het zo zou eindigen.