Onderwerp LidmaatschapZondag 15 December 2013 
DoorEvora1
Na een update kan ik weer op t forum met mn samsung tablet, fijn! Had mn lidmaatschap al opgezegd, omdat de binding met de vereniging steeds minder werd.
En toch heb ik nog de twijfel of ik mijn lidmaatschap wel door ga zetten, soms denk ik is er nog wel plaats voor de ernstige rugpatient als er weer een wervelwind over bewegen, en hoe belangrijk dat wel niet is op de mat ligt. Ik weet dat het belangrijk is hoor, maar haal er niets uit verder. Ik heb een neurostimulator ik weet dat er een patientenvereniging is maar daar voel ik mij niet thuis, het behoort niet op facebook vind ik.
Mijn vraag is of er meer mensen zijn die misschien ook iets missen, voor de uitbehandelde ruggen bepaalde info. Pas weer geopereerd ben geloof ik niet zo duidelijk, jammer dat je je verhaal niet even in zn geheel kan lezen tussendoor.
Ik hoop op reacties!
groetjes evora

,
maar daar voel ik me niet thuis, en het hoort niet op facebook vind ik.

De laatste wervelwind ben ik net in begonnen, maar hoe denken anderen er over? Ben ik duidelijk, jammer dat je je verhaal niet even kan overlezen hier, ben pas geopereerd nog wat suf.