Onderwerp Re:Pas op bij ziekmelden na goedkeuring WaoZaterdag 10 September 2005 
DoorMariska v H
Hoi Hans,

Bedankt voor je reaktie. Ik ben hiervan al op de hoogte. Het probleem is alleen dat en mijn advocaat al van alles proberen de nieuwe keuring tbv de verslechtering heb ik al achter de rug op 18 augustus j.l. maar ze vertragen die beslissing nu omdat ik op 19 september de hoorzitting van het eerste bezwaar heb. Tijdens die laatste keuring trok ze alles in twijfel wat betreft mijn verergering in klachten. Daarom had ik ook gehoopt dat er iets duidelijks bij mijn orthopeed vandaan zou komen maar zoals je kunt lezen bij even bijpraten is dat een ietwat ander verhaal geworden. Ik heb gewoon nog niets zwart op wit en dat in dit geval misschien kunnen helpen.
Mocht de hoorzitting in mijn nadeel zijn dan weet ik niet of ik verder kan procederen want aangezien het een hoop geld kost en ik helemaal geen inkomen heb op dit moment word het een lastig verhaal. Maar de tip dat als beide ongunstig uitvallen ik dan een gesprek moet aangaan met het uwv zal ik zeker overleggen met mijn advocaat. Bedankt weer voor je tips. Je bent een grote steun. Knipoog
Greetz Mariska