Onderwerp hoe kom ik aan een sec.opinion/wie heeft goudenDonderdag 31 Januari 2013 
DoorApie51
het is zo idioot allemaal; kon ik maar een boek schrijven maar de Agis bemiddelt niet omdat ze zeggen dat het om een conflict van mij en de huisarts gaat; de huisarts is onbeschoft, klooit met mijn medicatie, mijn moeder 77 jr zit ook bij die gek en heeft haar de deur uit gezet in haar wanhoop; ze had nog niets gezegd...hij komt nooit langs, belt niet terug en leest niets.
Ik wil met alle klachten buiten de regio, UMC of Radboud, maar hij stuurt mij in Amsterdam met verwijzing diarree 8 weken, nu week niet, naar internist wegens buikklachten en na het AMC poli reuma, co assistente doet 1 min controle en op zijn verwijzing staat verwijzing i.v.m. onbegrepen pijnklachten bewegingsapparaat en daaronder vermoeden mixed connective tissue disease, sclerodermie en/of auto-imuunziekte. ik had uitslagen van de MRI's bij mij, ze ging overleggen met de dokter en op een groene kaart van CARDIOLOGIE en INTERNE ZIEKTEN schrijft ze datv ik 15-01 wordt teruggebeld. Zelf haar dokter niet gezien maar ze wil info huisarts, OLVG MRI's uitslagen en info van jaar geleden poli reuma VU, waar ik door de Dermatologe VU daar meteen was doorgestuurd. Reumatoloog zei stellig sclerodermie, gaf boekje over 10 onderzoeken bij vermoeden van dat en ik heb er 2/3 gehad; nadat ze een mnd. op vakantie was en ik echt flauwval van de pijn was haar bewering geen sclerodermie. Nooit uitgebreid bloedonderzoek ligt thuis nog evenals mijn volledige medische dossier. Jurist heeft het gelezen, veel fouten en onwaarheden; men houdt elkaar het hand boven het hoofd in mijn regio o.a. advies buiten de regio sec. opinion, terwijl de nog niets is voltooid. Contactpersoon van de NVLE/Reumafonds beaamde dat ik buiten de regio naar het UMC of Radboud moet "maar daar doet mijn huisarts geen zaken mee"...de idioot. Hij heeft ook bloeduitslagen verzwegen van 2001-2010 van mij en misscien moeder die mij 3 mnd. heeft ver[pleegt en zwaar overspannen is. Ik loop in huis met rollator want ik val flauw van de pijn, weeg 44 kg en we kunnen maar geen andere huisarts vinden. Ik heb de uitslag van rug gemaild naar Agis, tig keer zorgcoaches gebeld en ze doen niets ondanks mijn comfortpolis en 153 euro premie p.m.Ik ben op want in mijn dossier staat heel vaak, munchausen, borderliner, shopper, hypochondrie maar ook heel vaak verdenking MCTD/Sclerodermie/autoimuunziekte etc. Ik ben al jarenlang chronisch rugpatiente maar nu is er sprake degeneratie, forse artrose unconvertabble etc. Zelfs daarom toeslag chronisch handicap, urgentie voor benedenwoning in amsterdam en connexion- en valyspas. Volgens mijn dossier heb ik nu wel 5 psychiatrische stoornissen en hij wil ons eerst kwijt maar nu wil hij ons houden.....Ik ben wanhopig; ook jarenlang lid geweest van de Wervelkolom en wat nu want ik wil naar het UMC, whatever, buiten regio amsterdam; huisarts is niet bereid, Agiszorgcoaches, dik dossier, vol medische raadsels Duimen omlaag, fout , juridisch heb ik kopieeen van mijn huisartsendossier; ze staan te trappelen. de agis mailt dat het om een conflict tussen mij en de huisarts gaat en doen niets.....