Onderwerp CorsetDinsdag 31 Januari 2012 
DoorG.Steg
Ik heb al enige tijd een corset, nu dr. Dekker met pensioen is, kon ik daar niet meer terecht..
Dus op zoek naar een nieuwe mogelijkheid, het ziekenhuis in mijn woonplaats valt af, daar heb je als rugpatiient hlemaal niets aan.
Nu heb ik op internet OIM gevonden, en dat zag er goed uit, ik ben er inmiddels 2x geweest, en dat is goed bevallen je wordt goed gholppen en er wordt naar je geluisterd, ik krijg hetzelfde corset, met een paar kleine aannpaassingen/verbeteringen. Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan de maten opnemen en het passen.
Morgen kan ik hem ophalen, ben benieuwd, hij is iets steviger gemaakt en de er zit een soort kussentje in om de holte in mijn onderrug op te vullen, zodat hij voldoendende ondersteuning bied bij zowel staan als zitten.
Vergoeding was geen probleem, omdat ik er al meerdere heb gehad en deze door mijn verzekering zijn vergoed.
Er is alleen een verwijsbriefje nodig van de huisarts, de rest wordt door hun geregeld.
OIM orthopedie zit op verschillende plaatsen in Nederland, waaronder Assen, Haarlem en Amsterdam.
Misschien hebben meer mensen hier iets aan..
Je kunt hier over het algemeen snel terecht, mijn 1e afspraak was binnen een week!
Je hoeft daar ook niet lang te wachten, ze proberen de wachttijden korter te houden dan 20 minuten, is wel zo prettig als rugpatient zijnde..