Onderwerp vakantie adres met heerlijke bedden in DrentheZondag 24 Januari 2010 
DoorNoelle
Mijn man en ik mogen graag een weekendje of weekje ertussen uit,maar met een uitkering valt dat niet altijd mee.
Ook de bedden zijn vaak een probleem.

Via Marktplaats zijn we op dit adres gekomen, www.zondagschool.net46.net in Drenthe.
Omdat we wel op onze privacy gesteld zijn en dit huisje naast de eigenaar stond hadden we eerst wat twijfels,maar die bleken achteraf geheel onterecht.
De eigenaar woont in het kerkje voor het huisje,daarachter staat een oud zondagsschooltje omgebouwd als appartement voor 2 personen .

Het is een één kamer appartement voorzien van een gladde vloer en open tuindeuren,ik denk dat het voor rolstoelgebruikers ook geschikt is.
Er zitten 2 stoelen in die niet lekker lijken te zitten maar dat wel doen,
gratis computer gebruik er staat zelfs een computer dus laptop is niet nodig,tv,een eethoek,douche ,toilet.keuken een gevulde boekenkast.voorzien van cv.magnetron,koelkast

2 seniorenbedden tegen elkaar aan geplaatst zodat het één groot bed is,die bedden slapen echt heerlijk ! Duimen omhoog, goed
Omdat ik,hoe lekker de stoel ook zit,niet de hele dag kan zitten,ging ik gewoon op bed liggen en was ik er toch "bij".

Verder voorzien van een eigen tuintje waar je lekker vrij zit en je gelijk het bos in loopt.
Het is een groot bos met 2 meren waar je in kunt zwemmen.

Het dorpje zelf stelt helemaal niks voor,wel ligt het dichtbij een park van Landal waar je eventueel heen kan gaan voor een bakje koffie op de plaza.Of het zwembad.

Het huisje kost incl. 2 personen,gas licht, gewoon alles zonder bijkomende kosten 35 euro per nacht !
Wel zelf beddegoed mee nemen en shoonmaken bij vertrek,staan schoonmaakmiddelen in het huisje en een stofzuiger.
Wij hadden de hond mee die een prachttijd heeft gehad zo lekker in het bos.
Zelfs de hond was gratis.Mits je wel even extra goed schoonmaakt bij vertrek.

De eigenaars zijn hele aardige mensen die we alleen bij aankomst en vertrek hebben gezien,
er stond een pak koffie,afwasmiddel en een briefje met bezienswaardigheden voor ons klaar in het huisje.

Ik ken de mensen verder niet,zit dus niet reclame te maken voor familie of vrienden
,maar vind het vanwege de goede bedden en gelijk vloers wel een aanrader voor rugpatienten.
Ook de prijs,velen van ons moeten het toch met een uitkering zien te doen.

De douche is ook groot,waarschijnlijk wel bedoeld voor rolstoelers omdat de eigenaar dit huisje speciaal gekocht heeft vanwege hun vader die ze aan huis wilden verzorgen.
Maar voor de zekerheid kan je altijd even bellen of mailen,staat vast op de site een adres.
Het huisje ligt in Witteveen,waar er twee van in Drenthe zijn,deze Witteveen ligt vlakbij kamp Westerborg.

Oh ja, het huisje is dus geschikt voor 2 personen,maar groot genoeg om een luchtbed of kinderbedje bij te plaatsen,misschien even vragen wanneer je dat zou willen ?
Ook is het mogelijk om tegen een kleine vergoeding fietsen te huren.

wij gaan zeker nog een keertje heen.

groetjes Angelique