Onderwerp Re:super middeltje tegen zere spierenDinsdag 25 Augustus 2009 
DoorNoelle
Hallo,

Sinds mijn eerste mislukte spondylodese nu 3 jaar geleden heb ik neuropathie maar ook veel spierpijn gekregen.
In al mijn spieren en ik heb veel moeite gehad om het mijn dokter uit te leggen,
totdat ik een interview met een wielrenner op de radio hoorde en die beschreef het gevoel van melkzuur in je spieren,
Dat was het !!

Ben elke dag onder die infraroodlampen gaan liggen,dit hielp wel wat.
Nel Vink zei dat ik mij moest laten masseren en dat helpt ook wel wat maar het beste helpt toch wel die L-citrullines,Dat poeder voorkomt melkzuur en ik heb bijna geen knobbeltjes meer in mijn spieren of van die stramme spieren,'s morgens is het vooral een verschil.

Ik ben gewoon gaan Googlen wat te doen tegen melkzuur en zo kwam ik op allerlei forums van body-builders die dit ook gebruiken tegen melkzuur,
heb een potje besteld,samen met de creatine,dit laatste mag je maar 2 weken gebruiken en dan een week stoppen,
de andere mag elke dag een klein schepje,doe je erg lang mee.

er zijn allerlei body builderswinkels op internet,in de stad zitten ook wel gewone winkeltjes,maar ik weet de naam van die winkels niet,

Ik sport niet,het normale leven is al een hele sport op zich Knipoog
en na ongeveer een week viel mij op dat ik van mijn spierkrampen,pijnen en melkzuur zo goed als af ben en nu een paar weken later gaat dat steeds beter !

groetjes Angelique p.s de reumatoloog zegt dat mijn spierklachten van fibromyalgie af komen maar de neuroloog en pijnpoli zeggen dat het door mijn versleten rug komt.