Onderwerp Re:waar naartoe?Zondag 27 Mei 2007 
DoorDeborah2003
Hoi naamgenootje,

Zie dat het ale een hele pos geleden is dat je jou vraag hier stelde maar ik wilde toch even graag reageren op jou topicje.

Ik heb hetzelfde probleem wat betreft niet goed kunnen zitten,niet lang kunnen lopen.Maar daar hebben we wat op gevonden zodat ik toch mee eruit kan,welliswaar kan ik niet actief deelnemen vaak maar ik kan zo wel van mijn kinderen genieten.Wij gebruiken onze oude auto en draaien de passagiersstoel tot half zit/lig stand zodat ik toch eens meekan ergens heen.Verder nemen we een rolstoel en bij erge pijn vraag ik gewoon aan mensen of ze aub hun bankje willen afstaan en ik ga dan gewoon met mijn hoofd op de benen van mijn partner(die dan zit)liggen.In de dierentuin in Rhenen staan heel veel bankjes op veel plaatsen zodat je toch lekker naar de dierentuin kunt.Omstaanders kijken wel eens raar hoor van hoe durf je een hele bank in te nemen maar als ze dan de rolstoel zien staan veranderen ze waarschijnlijk van mening.

Door deze kleine dingetjes kom ik weer buitenshuis en voel ik me niet meer zo afgesloten van de wereld.

Hopelijk heb je hier iets aan,

Liefs Deborah