Onderwerp Re:waar naartoe?Donderdag 20 Juli 2006 
DoorJessika
Hoi Deb,

Wat lastig zeg dat je nog zo beperkt bent, terwijl je juist nu lekker van de vakantie wil gaan genieten. Kan me voorstellen dat je er lekker op uit wil trekken. Ik heb hier geen ervaring mee, want deze beperkingen heb ik nooit zo gekend, maar ik probeer eff met je mee te denken.

Misschien is een picknick in een park iets, dan neem je een groot kleed mee waar je op kunt ligge relaxen. En anders het Dolfinarium. Daar ben ik vorig jaar geweest met de familie, en mijn schoonmoeder is ook heel beperkt door reuma en fybromyalgie. Ze kan slecht lopen. Alles is daar lekker dicht bij elkaar, dus je bent geen hele dag kwijt en je hoeft niet ver te lopen.
Je ziet wel vaak op tv dat ze met gehandicapten enzo naar het Dolfinarium gaan om te zwemmen met dolfijnen. Misschien hebben ze daar goede voorzieningen, zoals een ligbed bij de dolfijnenshow. Je kunt eens informeren.
Nog een laatste: een boottocht maken, met bijvoorbeeld een kotter op het IJsselmeer, en dan een strecher meenemen om op het dek te gaan liggen.

Ik hoop dat je nog tips krijgt van anderen hier, succes en geniet van de vakantie!
Groetjes Jessika